Längtar ♥

Just i nu så tittar jag på tv och gör en teckning som föreställer en ros som min faster ska få när hon kommer (hon och min kusin Juho kommer  hit till Sverige (från Finland) i mitten av nästa månad). Jag ska också rita något till Juho och Niko (Niko är världens bästa kusin NÅGONSIN) och min fasters man. Den här bilden inspirerades jag av (men jag ritar inte av den precis som den är):
 
 
Det blir inte super likt men jag ritar ju inte av den heller helt, jag har ändrat på den som jag vill.
Den är mycket bredare än på bilden och bladen nere och i mitten är annorlunda.
Bilden är nästan klar, ska bara skriva en text och så tror jag faktiskt den är klar!
Kanske fixa lite mer med skuggan och ljuset och mitten biten, men annars är den nog klar.
Nu hade jag tänkt att gå ut och gå en sväng och försöka få tag på Pirkko, vi ses , byeee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback