Midsommar ?

Är det bara min familj som inte firar midsommar?
Det är en helt vanlig dag idag här. Det är nog tur det, fast ... jag vet inte. Det skulle vara jättekul om vi åkt till Finland och firat det! Jag har nog aldrig firat midsommar! Skulle vilja göra det någon gång faktiskt, även om jag inte vet vad man gör i Sverige nu på midsommaren mer än att drick sig full och äta jordgubbstårta. Eller har jag fel?
Berätta gärna hur din familj firar midsommar i en kommentar!
 
Idag hoppas jag att det inte börjar regna så att vi kan åka och fiska, jag och familjen.
Annars ska jag göra klart min ros och börja teckna något annat, här är en dålig bild på rosen:
 
Tar en bättre bild på den när den är klar...
Bye ♥
 

Kommentarer
Emma säger:

Vi brukar fira midsommar genom att gå hem till fam. Jonasson, äta god mat+efterrätt (jordgubbstårta mm.)och sedan hoppar vi ner i deras badtunna.
Hoppas du har haft en bra start på lovet, Kram! <3

2012-06-23 | 19:47:31
Bloggadress: http://neani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback