Om en blind leder en blind, så faller de båda i gropen.

Imorgon, på söndag så ska jag åka iväg och köpa skolavslutningskläder, ja jag vet att det är sent men jag har varit sjuk i två veckor och inte kunnat göra det tidigare.
Då ska jag shoppa kläder, smink, nagellack, hårinpackning, schampo, balsam, örhängen, ja kanske eller kanske inte! I alla fall kläder. Det här vill jag köpa:
  • En fin klänning, strumpbyxor och skor(ballerinaskor eller sandaler typ)
  • Nagellack i nude,korall eller ljusrosa. Second nail från isadora också kanske.
  • Aussies schampo, balsam oh hårinpackning (eller nån av dem)
  • Ett fint örhänge, med en fjäder eller kedja och öroncuff.
  • Smink, om jag hittar något jag gillar
  • Annat roligt stuff jag kommer över, haha!
Mitt hår har inte varit lika lent som de brukar vara så jag tänkte testa Aussies produkter, eller ja jag har gjort det (fick ett litet prov på en inpackning när jag beställde saker från Kicks) och det luktade jättegott, godistuggummi, mums!
Här kommer ett bildspel på mitt nya, nyklippta hår och annat som ni kan titta på:

Kommentarer
Zuzia säger:

Jo, nu har jag undrat ett tag om headern eller vad det heter ska vå så. det är tre bilder som ''åker in'' i rubriken.

2012-06-10 | 09:15:05
Bloggadress: http://zuziacookie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback