Snabbt inlägg

Min "nya" motivation (den är inte ny men kom och tänka på att jag just kunde ha den här bilden i huvudet på mig när jag tränar eller liknande:)
Åka moped, en gul en!, med den underbaraste Pirkko(du,du, DU är bäst!♥)  när det är soluppgång eller nergång( det spelar ingen roll båda är lika vackra) och vara fylld av glädje och lycka, kanske på väg till stranden? Då är det nog bestämt att det är soluppgång, hehe!
Den här "bilden" fick mig att le och längta till sommaren ett snäpp mer.
Ja hinner inte skriva nå mer så här kommer bilder istället:
Sakos päls
Sakos öga
Yumyumyum, grillmiddag♥ (även om jag inte åt allt haha)
Om sista bilden är på mig, hehe!
Måste gå nu heidå

Kommentarer
ANNAASTRID.webblogg.se säger:

SVAR: Ja dom lär väl märka att dom gjorde fel i framtiden när det blir svårt för dem. :)

2012-03-25 | 22:45:20
Bloggadress: http://annaastrid.webblogg.se/
Linnea [Fotoblogg] säger:

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2012-03-26 | 17:07:38
Bloggadress: http://linneaphoto.blogg.se/
Anonym säger:

Sötungen då!!!! <3 puss o kram på dig!

2012-03-26 | 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback