lauirauraws tråkiga inlägg

Hei!
Här sitter jag och förbereder mig för franska provet som är på torsdagen.
Vill ni lära er en fransk mening?
Nu får ni lära er två,hehe!
Here is them:
Elle aime le chocolat→hon älskar choklad.
J'aime le chocolat→jag älskar choklad
Ont i huvudet nu också, ahja det fixas med huvudtablett som jag sa(i'm tired).
Se?
4 språk i ett inlägg! Woahv!
Okej,okej erkänner det går inge bra med förberedelserna, har fått fram en liten flugsvamp dock...
Haha.
Yeay gjorde sönder mitt armband (laggade den sen men ja)!
Äsch nu tar jag och hämtar franska pappret och tränar på riktigt!
Så byebye!
Ciao!
5 språk yes!
hehe!

Kommentarer
Pirren säger:

Sötunge, lite flum? :* <3

2012-03-26 | 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback