"Carpe diem" - Fånga dagen.

Nu är det sportlov, eller ja det börjde ju igår egentligen, eller?
När vi hade slutat skolan alltså.
Det är fin väder ute och jag laddade kamera batteriet igår, så det är nog lika med att ja går ut och fotograferar snart!
Åh, nu börjar mina fingrar klias lite, eller nä, det är hela kroppen som vill ut!
Och mamma tjatar på mig för jag inte tagit på mig kläder ännu...
Så då går jag och bäddar sängen och klär på mig lite snabbt då!
Men avslutar inte inlägget bara för det, hehe!
Mamma städar i huset så det är nog bara bra att jag går ut så ja inte är "i vägen" för henne, haha.
Ska bara fixa lite saker sen drar jag!
Hoppas ni har en bra dag!♥
(Jag kommer kanske lägga upp bilder senare idag så checka in då med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback