latelarvenlau

Uh, känner mig lat!
Har vart inne hela dagen men det har varit ganska fint ute!
Imorgon så ska jag ut.
Bläbläbla!
Varför gick jag inte ut idag?
Ajja nu är det försent.
Men imorrn så ska jag ut, om det är fint väder så tar jag med kameran och kanske lite fika så jag kan vara ute jätte länge!
Typ choklad i termos o en macka och/eller banan.
Vi hade inte nå festisar så får väl göra choklad istället.
Så det gör inte så mycket om det är kallt ute imorrn om solen bara är framme.
Åh vad jag vill ha sommar nu eller i alla fall sen-vår-på-början-av-sommaren-tid.
En gammal bild tagen från min facebook för att jag inte har nå andra bilder just nu:
Förresten, jag blir fjortis på kronprinssesans namnsdag , de ni!

Kommentarer
pirren säger:

Naaw... Vilken söt bild! <3 älskar att den söta lilla svampen sticker upp mitt i all mossa ihop! Sötunge du är jätte duktig på att fotografera!

2012-03-06 | 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback