Hej bloggen. Här kommer det ett blogginläg...

Hej bloggen. Här kommer det ett blogginlägg som jag skriver från min mobil! Gårdagen var en skitdag, jag och mina vänner skulle gå till majbrasan tillsammans, men det slutade med att alla svek en och ingen av mina så kallade vänner kunde o ville inte komma, JIPPI! Suck, orkar inte med att bo här! En "vän" är supersur på mig och "vännen" vägrar förklara varför. De andra "vännerna" kunde inte komma, en av dem förstog jag, hon hade annat att göra men den andra tyckte det var för sent(vilket det inte alls var!)... Usch ork int! Den första o sista vännerna jag berättade om verkade bara ha bortförklaringar för att inte va med mig, den som var skitsur mådde dåligt så hon inte kunde komma . Jag är på dåligt humör, det har jag varit på sen igår. Men nu är jag o familjen på väg på en liten utflykt, så jag kommer på andra tankar. Det var inte min skull vi skulle på utflykten menmen! Nu äter jag i alla fall en daimstrutsglass. En liten sak ni borde veta om mig om ni ska vara så snälla att ni vill köpa glass till mig är att jag HATAR pinnglass, glass på pinne, så som magnumglassar, strutglass ska det va! Eller smörgåsglass, sandwich glassen alltså, eller båtglass eller glassbåtar. Eller den bästa sortens glass, burkglass, den bästa bästis-delar-glassen någonsin, eller det är i alla fall ben & jerry glass. Aja nu är vi nära vårt mål så hejdå!


Kommentarer
pirren säger:

Blir så heligt förbannad på människor som sviker och gör dig ledsen hela tiden!!!

gumman vad dom än säger är det deras eget fel att dom inte tar chansen att vara med världens finaste människa- min bästaste bästis! <3

jag skulle inte tveka en sekund på att vara med dig, så vad dom än säger så är det inte fel på dig! puss o kram! <3 ;)

2012-05-01 | 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback