Hejsan svejsan ! Nu har våren verkligen ko...

Hejsan svejsan ! Nu har våren verkligen kommit! I princip så har all snö smält, ja nästan! Marken börjar istället bli grön faktiskt! Solen lysste och luften är varm och fuktig. Och så har knoppar börjat öppna sig! Jag är varm i min regnjacka. Jag ser humlor och klöverblommor.Härliga vår! Idioter står på bryggan med byxorna uppdragna. Hoppas de faller i. Nä då men ja. Måsarna skriker, läxor samlas i hög och lillebror i feber. Det känns som om killarna vill få en att falla för dem, men inte så lätt får ni mig allt! Särskillt när ni BARA vill såra. Visste ni att myror o mygg har vaknat? Hit med insektssprejen, haha! Hoppas ni också fått vår, mvh lau <3


Kommentarer
Pirren säger:

Damn va jag saknar dig!!! <3

2012-05-11 | 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback