Tre sanningar

Hej på er!
Det var länge sen jag skrev sist så jag tänkte skriva lite innan jag går till skolan i träningsvärk!
Så jag ska skriva tre sanningar om mig ni kanske inte visste!
  1. Det tog jätte lång tid innan jag visste vad min pappa hette, jag var typ 10, 11 år innan jag visste det, haha! Men det är bara för ingen sa det bara pappa eller iskää (finska för pappa).
  2. När jag var liten så trodde jag att jag kunde härma crazyfrog jättebra och jag sjöng den hela tiden för Pirkko, min bästis, haha! Såklart var jag inte alls bra!
  3. Jag har någon, ja, jag vet inte vad det heter men , när jag ska slänga något, till exempel en smörgås, och så har jag den över soptunnan, och så ångrar jag mig och vill tex äta upp den, då slänger jag den häldre för då har den blivit smutsiga, haha!
Det var allt jag hinner skriva, hejdå!

Kommentarer
Pirren säger:

du var så söt för du ville bara lyssna på crazy frog och sjunga med, haha! <3 :)

vi var lite konstiga då, men man blir smartare med åren har jag hört... det stämmer då inte in på oss! xD puss pårej! <3 :*

2012-05-16 | 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback