Gårn, Ed Sheeran och bildbomb !

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Nu är jag förfan sur!
Hade skrivit ett långt blogginlägg igår, men då stängdes laptopen av och jag trodde ju att inlägget hade sparats, men nej!
Sånn tur hade man ju såklart inte!
Då får man bara samla krafter och skriva om allt :(
Så ja...
Jag sitter och lyssnar på Ed Sheerans sånger från albumet +, alla är på en och samma youtube klipp, vilket är bra, bäst faktiskt!
Särskillt när man är helt klart bäst på att lyssna ut alla timmar/minuter som man har på spotify(då man inte orkar köpa prenium)!
Här är den: 
 
I förrgår så var jag med Emma,Frida och Victoria på gårn (Ungdoms-/fritidsgård).
Vi var där i fyra timmar och vi hade så jäkla kul alltså!
Vi pratade, skrattade tills jag nästan pissade på mig, drack några för många burkar coca cola och spelade pingis och kort! :D
Och så fikade vi också (gårn bjöd).
Och så kom en kille från gymnasiet och lärde Emma och Victoria att spela kung (king som jag säger).
Jag ville vara med men då skulle jag för det
  1. :a jag skulle åkt ut först för jag suger på pingis.
  2. :a kissat på mig av skratt.
Men det var kul endå att bara titta på när de spelade.
Och vi gick runt ute i byn också då vi behövde lugna ner oss lite, haha!
Då ägnade vi tiden åt att prata, skratta och sparka på cocacola flaskorna som vi hade gått och köpt tidigare.
Sen vid klockan 23.10 så skulle Victoria åka hem.
Men jag, Emma och Frida var kvart till 23.5o eller så.
Sen åkte vi och lämnade av Frida och sen åkte jag och Emma hem till henne (jag fick sova över där).
Innan vi somnade så tittade vi på någon film (vilken vet jag inte dock).
Och sen igår så åt vi frukost och sen åkte vi till Emmas mamma.
Där så gick vi ute och fotograferade.
Vi var ute i två timmar!
Hehe! 
 
Här kommer några bilder, oredigerade och fina!:
Några "få" bilder på Morrison! (Emmas(eller ja Emmas familjs) lilla hund)
 
Emma själv! :)
Mer Morrison!


Och efter att varit ute i två timmar så gick vi in, eldade lite i kaminen och åt currynudlar medans vi tittade på Fjorton suger!
Fjorton suger är en film, den var inte så bra för man fattade inte så mycket (kändes som om filmen slutade mitt i och detsuttom ganska oproffestionellt filmat).
Aja, det var allt, hoppas ni inte tycker det var tråkigt med alla bilder xD
Hejdå ♥

Kommentarer
pirren säger:

men gud vilken gullig vovve!!!
d är precis en sån jag vill ha ju, o du är så duktig på att fota gumman! (vill oxå ha en bra kamera)
pössis o krämsis pårej! ;* <3

2012-11-26 | 08:27:28
Zuzia säger:

HAHA MORRISON!! xDD

2012-11-27 | 17:20:54
Bloggadress: http://zuziacookie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback