...

asså, jag är deprimerad.
jag känner mig ful och fet typ en gång varenda dag, ibland mer.
Behöver verkligen mina vänners "support" nu.
Tråkig och taskig känner jag mig också.
Taskig för att mina vänner ska behöva stå ut med mitt gnäll.
och det hela blir ju inte bättre när mina supertunna vänner gnäller på att de är "feta".
Har de tänkt på hur stor och fet och äcklig jag känner mig när det säger så?
Förmodligen inte.
det känns som,
om alla räknar med mig,
att jag ska gå ner i vikt,
men att ingen är där för att stötta mig...
så då ger jag upp.
orkar inte med mig själv..
varför ska jag hålla på så här?

Kommentarer
pirren säger:

Gumman då! pösspårej o ta hand om dig! <3 jag kmr alltid att finnas där för dig och jag älskar dig för den du är, you are f***k'n perfect to me!

2012-10-15 | 08:43:27
Hanna-chan säger:

Men älskade vän, vad ska du ner i vikt och göra?
Du kommer inte bli lyckligare, eller gladare eller något annat du vill bli. Det måste börja inifrån.

Du är så himla fantastisk precis som du är!
Glöm inte det!

Svar: Naw ♥ :')Jo men :(
jag har lågt självförtroende och så har faktiskt mina vänner här sagt att jag skulle bli jättefin om jag var smal osv. (det är iaf så jag tolkar det)
:(
Lau

2012-10-28 | 14:14:01
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se
Hanna säger:

För det första så är det inte ens riktiga vänner som säger att du skulel bli fin om du ändrade på dig!

Och det är självkänalan som sviktar, inte ajälvförtroendet.
Ajälvkänaan är hur man känner sig ( vad man ÄR ),
och självförroendet är det man gör. Ska förklara mer om det då du kommer hit på torsdag.

Längtar efter dig!

Svar: Längtar så mycket efter dig med! ♥Ja jag vet att jag förmodligen inte har de bästa vännerna.
De riktiga vännerna.
Nu är det bara en av typ fem eller så som jag pratar med om hur jag mår.
Jag är deppig just nu och jag blir deppig av minsta lilla sak som bli större i mitt huvve.
Som nu hade Pirkko fått en iPhone, och jag har en gammal tegelsten och jag.. jag vet inte..
jag är ledsen över att jag har en tegelsten till mobil, fyfan vad töntigt det låter.... :'(
Lau

2012-10-29 | 10:46:43
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback