God förmiddag!

"God förmiddag" låter så fel, haha!
Men ja, jag vaknade nyss (sov i nästan 13 timmar!)
Igår så var jag smart nog att dra ut sladden till klockan så jag inte visste vad klockan var.
Men då kom mamma in och sa att klockan var 12.45.
Och efter det gick jag upp.
Åt frukost, kollade på yt videos, och lyssnade på musik.
Sen har det inte hänt så mycket.
Och förresten, varför jag sov så länge var nog för att min dumma pappa tyckte det var en bra ideé att omöblera min brors rum på morgonen när jag sov!
Fattar inte hur han tänker...
Jag som försöker ha min radio på låg volym så att han inte vaknar!
Respektlöst asså.. :c
Aja, nu ska jag nog titta på lite mer yt videos och sen städa rummet lite.
Hejdå ♥

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: okok, jora de e bra :D

har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

2012-10-07 | 17:06:32
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback