lägret!

Hej!
Har kommit hem från lägret nu, eller ja, jag gjorde det i söndags.
Men då jag kom hem i förrgår så orkade jag inte skriva nå inlägg och igår så var jag så trött att när jag kom hem från skolan så gick jag bara till min säng och somnade.
Ehm..
På lägret så lekte vi leka, gjorde sammarbets övningar, gjorde kristna saker, kollade på film osv.
Jag har inte haft så kul som jag hade där på ett år (då på sommarlovet när jag var med min kära bästis ♥)!
Och jag längtar redan tillbacks och till nästa läger som vi kommer ha i maj.
Då kommer vi vara i Stockholm i 5 dagar (varav en då vi får va på grönan!!)
Här är bilder från lägret i alla fall:


Aja nu ska jag fixa ett par saker, men det kommer förhoppningsvis mer bilder sen, hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback