Att världen fortfarande 2013 inte är bättre förbryllar mig stort..

I Sverige finns det ju en lag att man inte får slänga skräp på marken, men jag tror ärligt talat det inte hjälpt så mycket. Folk kastar ju ut skräp från fönstret när de åker bil och jag antar att det är samma sak när man åker båt...
Och så fortsätter man spotta ut tuggummi när det inte smakar något... Jag gör det själv, men jag är ganska säker på att jag kommer sluta med det och tänka mycket mer på att inte slänga saker i naturen, marken, havet, sjön osv nu när jag sett den här videon:
VARNING FÖR VÄLDIGT KÄNSLIGA TITTARE!
 
 

Kommentarer
SofieE säger:

sv: jag ska skriva i inlägget vad dom heter och det är ett isadora velvet touch jag har ;)

2013-02-20 | 15:25:40
Bloggadress: http://sofieeengman.blogg.se
Pirren säger:

fan va hemskt! är det verkligen så svårt att kasta i soptunnan istället för på marken!?!?!!
Visst jag kanske också har lyckats slänga på marken nån gång men jag gör det absolut inte dagligen! stackars små fåglar det är ett hemskt sätt att dö på... pöss o kräm pårej sötungen! ;*

2013-02-22 | 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback