Byta gips!

Idag ska man byta gips då! Jippi! :) Åker till sjukhuset före halv elva och så börjar den långsamma processen:
  • 10-15 min vänta på att läkaren ska komma.
  • 5-15 min så pratar läkaren med en.
  • 5-10 min väntetid före röntgen
  • 10-20 min själva röntgen
  • 1-2 timmar väntetid för röntgen svaren
  • 5 min så säger läkaren hur vi ska göra
  • 20-30 min byta gips till gå gips
  • 20-30 min för att vänta på att gipset ska torka.
Minimun 2 timmar och en kvart.
Så då är jag klar kvart i 2 om jag nu tänkt rätt.
Och sen ska jag också äta lunch i kanske en halv timme efteråt.
Kvart över tre, kvart kvar innan den är halv fyra.. ganska liten chans att jag åker tillbaks till praon efter läkarbesöket ärligt talat.
Tiderna är på ett ungefär såklart så det kan ju ta mindre tid än så, men det kan också ta mer tid än så.
Men nu måste jag börja packa ihop lite, hejdå! ♥

Kommentarer
Emma Högdal säger:

Du blev ju klar vid halv tolv. :)

Svar: Ja, hade helt fattat fel x( Hade ingen röntgen, de gipsade bara om så det tog inte alls så lång tid!
Lau

2013-02-14 | 15:43:35
Bloggadress: http://neani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback