DIY schampoo och balsam!

Eftersom jag inte riktigt gjort mycket idag så har jag inte bloggat.
Har bara pluggat lite, chattat med mina vänner, surfat på internet och har nyss varit och duschat.
Hatar våra schampoon vi har hemma just nu. Den ena tror jag att jag fick en allergisk reaktion av till och med... (hårbotten började klia o blev rött (inte så mycket)).
Och så fyllde jag semlor mamma gjort och fick beröm för de såg ut som de gör i butiken, hehe! :)
Men ja, istället för schampoo och balsam så gjorde jag såhär med mitt hår: KLICK!
Jag är en sånn stor DIY (do it yourself) person så det finns inte! Hehe :)
Vi får hoppas att mitt hår ser rent ut imorrn, då jag har bläskola!
 
Nu blir det iaf tandborstning för mig och så ska jag fläta håret för natten! :)
Godnatt och hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback