Firefly

Happ, då gör man engelskan då. Ska översätta dialoger från engelska till svenska. Dem är inte direkt svåra men det gör det inget mindre jobbigt direkt. Lyssnar på den här för typ fjärde gången, hittade den idag och älskar den! ♥
 
Älskar hans album + också :)
 
Överlevde idag också, hehe. HISSEN FUNKADE!! WOOPWOOP!! :D
Tisdagar har gått från hatdagar till sådärdagar nu när jag inte behöver hoppa omkring lika mycket som jag behöver på måndagar (som har blivit mycket jobbigare då varje lektion vi har är i olika byggnader).
Imorrn slutar jag ett så det är verkligen en slappdag! :)
De andra har hemkunskap (andra halvan av 8B) och 8A har andra lektioner! :)
Men ja, snart är det dags igen ändå. Vecka 13 så blir det så att man slutar halv fyra nästan varje dag igen (förutom på fredagen då vi slutar 15:15).
Men kan erskänna att hemkunskap faktiskt är kul ändå!
Förutom att vår "kära" hemkunskaplärare delade gruppen så att Emma är helt ensam utan vänner i andra gruppen som har nu. Fast nu har hon, läraren flyttat Sofia dit, men alltså, hur fan svårt är det att flytta Emma till vår grupp istället? Asså!!!! :(
Samma sak är det på No:n för mig.. vilket är ganska opraktiskt då man inte kan fråga någon om det var något man missade om man var sjuk..
Hur tänker lärarna?..
 
Ska försöka plugga lite nu, hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback