10 mer fakta om mig!

  1. Jag har svimmat ett par gånger, kanske lite mer än fem gånger. Och så har jag varit nära på att svimma några gånger med.
  2. Jag har fyra håll i öronen, två ihopväxta dock. (De första jag tog vart typ infekterade eller nå). Funderar faktiskt på att ta ett till! :)
  3. Jag vill bli vegan när jag slutar gå på den här skolan. Varför just då kanske ni undrar? Jo för jag tänkte inkludera väldigt mycket nötter i min "diet" och för en i min klass är VÄLDIGT känslig mot nötter så väntar jag med att bli vegan.
  4. Jag ogillar mitt mellannamn bara för att det var en som hette samma sak som mitt mellannamn och jag gillade henne inte så mycket alls.
  5. Jag har ett armband där det står "FUCK CANCER" på mig nästan varje dag (varje dag jag är i skolan) och så har jag ofta min klocka som är vit på min andra arm. c:
  6. Mina ögonfransar är ganska långa, dock inte "de övre" men "de undre" är långa! :) (syns dock inte så bra om jag inte har mascara på dem haha xD )
  7. Mina favoritämnen i skolan är typ bild och matte. Matte kanske ni undrar? Jag är ganska bra på matte (jao, man har ju en bror som är ett geni när det gäller matte så) och tycker faktiskt att det är kul, inte hela tiden då men ofta, känslan när man fattar saker :) Plus så har jag ju min kära Zuzann som jag typ alltid sitter vid på matten nuförtiden för 1. vi både jobbar lika fort typ 2. vi har jättekul då vi är en dag till en vecka före planeringen så vi behöver ju typ inte jobba så mycket!
  8. När jag var väldigt liten så var vår hund Dogi min bästis, låter kanske konstigt men jag var väldigt nära honom. Han hade dock varit med i mitt liv ända från början. Vi hade en annan hund då också Sasuli, vet dock inte stavningen för jag aldrig behövt stava hennes namn. Dogi vart 17 år (pappas hund från början så han var ett stor del av hans liv är jag väldigt säker på, han hade haft honom ända sen han kunde hålla Dogi i sina händer bara, sen han var så liten (pappa har ju ändå stor händer men ja)). Både Dogi och Sasuli var viktiga för mig då. Rest in peace, beautiful dogs ♥
  9. Jag har flyttat runt i hela mitt liv. Jag har bott i Finland(där jag är född) Sverige (där jag bor just nu) och så har jag bott i Norge i en vecka! Vad jag kan räkna så har jag flyttat typ 1o gånger men det kan var mer än så. Jag tror att allt flyttande har fått mig att både tröttna på platser otroligt fort och så har jag ingen hemlängtan när jag är hos mina vänner. Har liksom aldrig haft något "fast" hem så jag vänjer mig snabbt.
  10. Första gången jag svimmade var jag bara vid ett års åldern, så då fick jag åka till sjukhus och få en massa sladdar fästa på mitt huvud. Jag svimmade också inte bara en gång då utan fler gånger. Så jag har kanske svimmar mer än bara fem gånger, men ja jag vet inte. Liksom samma som att jag inte vet exakt hur många gånger jag flyttat så vet jag inte hur många gånger jag svimmat, för det började i sånn tidig ålder.
Här var några fler fakta om mig! Hade tänkt att göra mer än tio men fick hjärnsläpp. Aja, nu ska man snart gå och sova då, godnatt! ♥
 
Hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback