hejsan~

Godmorgon! ^-^
Här är en liten snutt på ett inlägg jag började på igår( men var för lat för att avsluta den):
 
Gipsfri nurå!! :D
Skulle visa en bild på det men den är torr och äcklig för andra än mig (torr är den för mig med, men ja)!
Musklerna har försvunnit och jag märker hur jag stödjer mig på mitt vänstra ben (inte det som var gipsat) mer.
Är rädd att om jag går vanligt redan nu och lägger mer tyngd på högra foten så kommer det göra jätte ont och så kommer jag svimma...
Förhoppningsvis har jag tränat upp musklerna och fått bort stelheten till 20:de mars!
För då har vi friluftsdag på skolan och det är iaf tänkt att jag ska åka slalom då.
Får väl gå ut och gå som en galning nu när jag ändå har sportlov (har det vecka 10) så jag tränar upp min stackars fot.
 
Nu är det lördag och även om jag inte gått så mycket så går jag bättre än igår! :D
Vilket är ett väldigt, väldigt bra tecken!
Ska ladda min kamera och försöka fotografera något då det varit för länge sedan, ochsen vill jag försöka testa måla akvarell lite.
Fick ett akvarellset på julafton som jag inte har testat ordentligt än. Kanske, kanske, kanske kan jag försöka filma när jag testar den? :D
Är lite deppig dock att det snöar så mycket för de gör så att jag inte har lust att gå ut och fotografera.
 
Det var allt för nu, hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback